ثور 16, 1397 09:20 Asia/Kabul
  •  آغاز بکار بیست‌وسومین نمایشگاه بین‎المللی صنعت نفت وگاز در تهران

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز بکار کرد.

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به‌عنوان یکی از بزرگترین رخدادهای صنعتی و تجاری ایران در حوزه نفت است که سالانه با حضور جمع زیادی از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

ازجمله اهداف کلی نمایشگاه نفت تهران، ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز، گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکت‌های نفتی مشابه در سطح جهان، و کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی است.

تجهیزات اکتشاف، حفاری، جابه‌جایی و حمل بار، ماشین آلات و تجهیزات دوار (کمپرسور، پمپ، توربین)، تجهیزات حرارتی (گرمکن، کوره، مبدل، دیگ بخار)،  لوله و اتصالات، شیرآلات و دیگر کالاها در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

به گفته «محمد ناصری» مدیر بیست و سومین نمایشگاه بین‎المللی صنعت نفت، این نمایشگاه از نظر وسعت و تعداد شرکت‌کنندگان نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین در سطح دنیا به شمار می‎رود.

 

کلیدواژه