تکذیب دیدار « کمال خرازی » با « جان کری »
(last modified 1397-02-24T03:38:36+00:00 )
ثور 24, 1397 08:08 Asia/Kabul
  •  تکذیب دیدار « کمال خرازی » با « جان کری »

رایزن مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس (پایتخت فرانسه) ، خبر برخی رسانه ها در خصوص دیدار کمال خرازی رییس شورای راهبردی  روابط خارجی ایران با «جان کری» وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در پاریس را کذب محض دانست .

به گزارش رادیو دری ، حمید مرادخانی در بیانیه ای اعلام کرد،  خبر برخی رسانه ها در خصوص دیدار « کمال خرازی » با « جان کری»  در پاریس در ادامه شانتاژهای تبلیغاتی علیه تهران است .

رایزن مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس افزود، کمال خرازی روز یکشنبه جهت شرکت در جلسات 'بنیاد رهبران برای صلح ' به پاریس سفر کرده است. 

برخی رسانه های آمریکایی به نقل از یکی از مشاوران سابق دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ، در یک شیطنت رسانه ای مدعی شدند که کمال خرازی به همراه دو مقام ایرانی دیگر در پاریس با جان کری دیدار کرده است.

این در حالیست که «دونالد ترامپ» سه شنبه گذشته با ادعای بی‌نتیجه بودن برجام و اتهامات بی اساس ضد ایران، خروج کشورش از برجام را اعلام کرد؛ اقدام یکجانبه آمریکا درحالی است که پنج کشور دیگر امضاء‌کننده برجام (بریتانیا، فرانسه، روسیه، چین و آلمان) و بسیاری از کشورهای جهان حمایت خود را از این توافقنامه بین المللی اعلام کرده اند.

کلیدواژه