آملی لاریجانی: ایران هرگز از توان دفاعی و موشکی خود عقب نشینی نخواهد کرد
(last modified 1397-02-24T13:35:45+00:00 )
ثور 24, 1397 18:05 Asia/Kabul
  •  آملی لاریجانی: ایران هرگز از توان دفاعی و موشکی خود عقب نشینی نخواهد کرد

رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران گفت ،دشمن با فشار می خواهد ایران از توان دفاعی و موشکی خود عقب نشینی کند اما جمهوری اسلامی تسلیم نخواهد شد .

آیت الله «صادق آملی لاریجانی» روز دوشنبه در جلسه مسوولان عالی قضایی در تهران، افزود: بزرگترین تجربه تاریخی که از اقدام آمریکا در خروج از برجام به دست آمد، باور قطعی به غیرقابل اعتماد بودن و عهد شکنی دولت آمریکا بود.

رئیس قوه قضائیه ایران، تصریح کرد: ایران برای اثبات حقانیت خود و رد ادعاهای واهی غرب، برخی عقب نشینی ها را پذیرفت،  اما آمریکا نشان داد که به دنبال چیز دیگری است و با اصل نظام جمهوری اسلامی و اقتدار ملت ایران مشکل دارد.

آملی لاریجانی همچنین با تبریک نتایج انتخابات لبنان به مردم و محور مقاومت، اظهار کرد: آمریکا و همپیمانانش هزینه های زیادی کردند که مردم لبنان را از خط مقاومت جدا کنند اما نتایج انتخابات این کشور نشان داد که مردم لبنان به رشد سیاسی و آگاهی و بصیرت دست یافته اند که دوست و دشمن را از هم باز می شناسند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات پارلمانی عراق ابراز امیدواری کرد، نتیجه این انتخابات برای مردم عراق موجب پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر شود.

 

کلیدواژه