خطیب نماز جمعه تهران: انتقال سفارت آمریکا به قدس مهمترین فاجعه برای جهان است
(last modified 1397-02-28T09:53:27+00:00 )
ثور 28, 1397 14:23 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: انتقال سفارت آمریکا به قدس مهمترین فاجعه برای جهان است

امام جمعه موقت تهران، گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس مهمترین فاجعه و مصیبت امروز برای جهان از زمان تاسیس رژیم نامشروع صهیونیستی است.

حجت الاسلام و المسلمین «کاظم صدیقی» در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران، انتقال سفارت آمریکا به قدس را برخلاف تمامی قوانین بین المللی و حقوق مشروع فلسطینیان بر سرزمین مادریشان برشمرد و تصریح کرد: فلسطینیان در برابر این اقدام آمریکا به پا خاستند و نظامیان صهیونیستی آنان را قتل عام کردند.

خطیب نماز جمعه تهران، تصریح کرد: کشتار فلسطینیان بی گناه و غیر مسلح به دست نظامیان رژیم صهیونیستی، برگ ننگین دیگری بر پرونده این رژیم نامشروع ، آمریکا و حامیان منطقه ای آن افزوده است.

کاظم صدیقی، با تاکید بر اینکه فلسطین تحت شدیدترین ظلم‌های رژیم کودک‌کش قرار گرفته است، افزود: با وجود اعتراض ملت ها و دولت های جهان، متاسفانه برخی از کشورهای عربی منطقه و تحت سلطه آمریکا و غرب در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند. 

امام جمعه موقت تهران، خاطرنشان کرد: اقدام رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان حرکت رو به زوال این رژیم را تسریع کرده است.

وی، همچنین خروج آمریکا از برجام را نشانه اثبات بی اعتمادی همیشگی ملت ایران به آمریکا دانست و گفت: مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی در خصوص برجام باید با گرفتن تضمین های محکم و عملی همراه شود.