سرتیپ سلامی: دشمن همه ظرفیت‌ها را برای جنگ با ایران از دست داده است
(last modified 1397-04-01T10:03:11+00:00 )
سرطان 01, 1397 14:33 Asia/Kabul
  • سرتیپ سلامی: دشمن همه ظرفیت‌ها را برای جنگ با ایران از دست داده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دشمن همه ظرفیت‌های خود را برای جنگ با ایران از دست داده است، تاکید کرد: دشمن فرسوده شده است و به زودی فرو خواهد پاشید.

سردار سرتیپ «حسین سلامی» شامگاه پنج شنبه در دانشگاه فردوسی مشهد (شمال شرق ایران)، دلیل وارد نشدن دشمنان به جنگ علیه ایران را قدرت جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: تمام مؤلفه‌های راهبردی دشمن تحت اختیار جمهوری اسلامی است و دشمنان می‌دانند جنگ با ایران ابعاد جهانی دارد و قدرت را در جهان تغییر می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نفوذ ایران در منطقه معنوی وغیرقابل حذف است و دشمن می‌خواهد با کاهش و قطع نفوذ منطقه‌ای انقلاب اسلامی، به ایران ضربه بزند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها هفت هزار میلیارد دلار در عراق و سوریه هزینه می‌کنند و به اعتراف رئیس جمهوری این کشور هیچ منفعتی نمی‌برند و این نشان می دهد ایران در تحولات منطقه پیروز است.

وی تصریح کرد: محور مقاومت اسلامی نزدیک مرزهای رژیم صهیونیستی شکل گرفته است و آمریکا و غرب از مقابله با این قدرت بین المللی اسلامی عاجز هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: محور مقاومت اسلامی، قدرت و بازدارنده‌‌ای مطمئن برای انقلاب و نظام اسلامی است و موجب ناکامی اهداف و آرمان‌های رژیم اسرائیل شده است.

کلیدواژه