وزیر اطلاعات ایران: جمهوری اسلامی به راحتی از تهدید دشمن عبور می کند
(last modified 1397-04-04T07:52:28+00:00 )
سرطان 04, 1397 12:22 Asia/Kabul
  •  وزیر اطلاعات ایران: جمهوری اسلامی به راحتی از تهدید دشمن عبور می کند

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تهدیدها و تحریم های دشمن ضد ایران، گفت: ایران بارها نشان داده است که به راحتی از تهدید دشمن عبور می کند و این تهدیدها اراده ملت ایران را متزلزل نمی کند.

به گزارش ایرنا؛ «سیدمحمود علوی» روز دوشنبه در بازدید از مجتمع غنی سازی «شهید دکتر مسعود علی محمدی» در فُردو در استان قم (جنوب تهران)، به مذاکره کشورهای اروپایی و ایران درباره برجام اشاره کرد و افزود: اگر طرف های دیگر برجام مانند آمریکا بدعهدی کنند، ایران با دستاوردهای ارزشمند دانشمندان خود در کوتاه ترین زمان، به قبل از برجام باز می گردد.

وزیر اطلاعات ایران همچنین با بیان اینکه انگیزه دانشمندان هسته ای ایران شاغل در تاسیسات مجتمع غنی سازی فُردو بسیار بالا، قوی و امیدوارانه است تصریح کرد: روحیه دانشمندان هسته ای ایران نشان دهنده این است که اراده ایرانیان هرگز تحت تاثیر دشمنان قرار نمی گیرد.

‏پس از اقدام «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در خروج از برجام (18 ثور) و درخواست کشورهای اروپایی برای حفظ این توافق؛ ایران فرصت محدودی به اروپایی‌ها داده است تا تضمین عملی دهند که منافع برجامی ایران هنگام بازگشت تحریم‌های آمریکا ، تامین شود.

 

کلیدواژه