روحانی: ملت ایران در مبارزه اراده‌ها، آمریکا را شکست خواهد داد
(last modified Thu, 28 Jun 2018 05:43:11 GMT )
سرطان 07, 1397 10:13 Asia/Kabul
  • روحانی: ملت ایران در مبارزه اراده‌ها، آمریکا را شکست خواهد داد

رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه با تاکید بر اینکه ملت ایران در برابر متجاوز و زورگو، هرگز سر خم نکرده است و نمی‌کند، تاکید کرد: ایرانیان در مبارزه اراده‌ها، آمریکا را شکست خواهند داد.

«حسن روحانی» در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت ایران به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: در مدت 51 روزی که از این اتفاق می‌گذرد، تمام کشورهای جهان، ترامپ و حاکمان آمریکا را محکوم کردند، اما هیچکس سخنی از این نگفته است که جمهوری اسلامی ایران عقب‌نشینی کرده یا از تحریم ترسیده است؛ برعکس همگان از عقل و تدبیر ایران بزرگ سخن گفتند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه برجام همچنان پابرجا است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران در منطقه تصور می‌کردند با اعلام خروج آمریکا از برجام، ایران نیز به فاصله چند ساعت از این توافق خارج خواهد شد اما ایران احساساتی و از روی عجله تصمیم نگرفت.

روحانی افزود: زمانی که جمهوری اسلامی اعلام کرد به درخواست دوستان، کشورهای اروپایی، روسیه و چین فرصتی برای حفظ برجام به این کشورها می‌دهد، آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و بدخواهان منطقه‌ای خشکشان زد و آنچنان ضربه‌ای از ناحیه تدبیر ملت ایران بر آنها وارد شد که فکرش را هم نمی‌کردند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سه راهکار، تسلیم مقابل آمریکا، ایستادگی در برابر آمریکا به همراه ادامه اختلافات داخلی و ایستادگی در برابر آمریکا بدون ادامه اختلافات داخلی و حفظ عزت ملی، پیش‌روی جمهوری اسلامی ایران در برابر موضع جدید آمریکا درباره برجام وجود دارد، تصریح کرد: ملت ایران راهکار سوم را انتخاب کرده است و آمریکا را در مبارزه اراده‌ها به‌زانو درخواهد آورد.

کلیدواژه