رهبر معظم انقلاب اسلامی: سیاست شیطانی آمریکا درباره فلسطین هرگز محقق نخواهد شد
(last modified 1397-04-25T07:07:56+00:00 )
سرطان 25, 1397 11:37 Asia/Kabul

«حضرت آیت الله خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار دست اندرکاران حج، تاکید کردند: سیاست شیطانی آمریکا درباره فلسطین هرگز محقق نخواهد شد.

«حضرت آیت الله خامنه ای» به تمرکز دشمنان برای مقابله با مسلمانان به‌ویژه در موضوع فلسطین و در قضایای یمن اشاره و خاطرنشان کردند: اکنون آمریکایی‌ها نام سیاست شیطانی خود درباره فلسطین را «معامله قرن» گذاشته اند اما بدانند که به فضل الهی، این معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد و به کوری چشم دولتمردان آمریکا، قضیه فلسطین از یادها نخواهد رفت و قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت فلسطین در برابر این توطئه خواهد ایستاد و ملت‌های مسلمان نیز پشتیبان مردم فلسطین خواهند بود، افزودند: البته برخی دولت‌های اسلامی که هیچ اعتقادی هم به اسلام ندارند، به دلیل حماقت و جهالت و مطامع دنیوی پیشمرگ آمریکایی‌ها شده‌اند اما به توفیق الهی، امت اسلامی و ملت فلسطین بر دشمنان خود پیروز خواهند شد و خواهند دید آن روزی را که ریشه رژیم جعلی صهیونیستی از سرزمین فلسطین کَنده شود.

ایشان همچنین با اشاره به فاجعه مسجدالحرام و فاجعه منا در سال 2015، آن را ظلمی بزرگ خواندند و با تأکید بر لزوم پیگیری مستمر و جدی برای احقاق حق، تصریح کردند: این مطالبه به هیچ وجه نباید فراموش شود زیرا در این دو فاجعه، تأمین ایمنی و امنیت حجاج که مهمترین وظیفه حکومت عربستان است، رعایت نشد و دیه مقتولان نیز داده نشد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه کعبه شریف و مسجد الحرام و مسجد النبی متعلق به همه مسلمانان است و نه متعلق به کسانی که بر آن سرزمین مسلط هستند، افزودند: کسی حق ندارد مانع از تحقق مفاهیم واقعی حج شود و اگر حکومت و یا دولتی این کار را انجام دهد، در واقع «صدّ عن سبیل الله» کرده است.