اسد 03, 1397 14:45 Asia/Kabul
  • دیدار فرمانده نیروی انتظامی ایران و رئیس پلیس فدرال آلمان

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) که به آلمان سفر کرده است، با رئیس پلیس فدرال این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری صدا وسیما؛ سردار سرتیپ «حسین اشتری» در دیدار «دیتر رومن»  رئیس پلیس فدرال آلمان با اشاره به تجربه پلیس ایران در حوزه مقابله با ناامنی و گروه ‏های تروریستی گفت: در چهل سال گذشته بیش از 12 هزار نفر از کارکنان پلیس ایران در راستای تامین امنیت مردم و حفاظت از مرزهای کشور به شهادت رسیده اند.

سرتیپ اشتری با تاکید بر عزم پلیس ایران برای مبارزه با مواد مخدر، افزود: پلیس ایران از تمام توانمندی های خود برای جلوگیری از ترانزیت مواد مخدر به کشور‏های اروپایی استفاده کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی ایران همچنین در این سفر با مقامات و نهادهای امنیتی، فرماندهان دریابانی، آکادمی، پلیس ضد شورش آلمان، رئیس پلیس راه آهن شهری فرانکفورت و رئیس پلیس فرودگاه این شهر نیز به صورت جداگانه دیدار و درباره موضوعات مورد علاقه تبادل نظر کرد.

بازدید از سیستم مانیتورینگ پلیس راه آهن، قسمت کنترل اسناد و مدارک مسافرتی، موزه تجهیزات پلیس و شبیه سازی عملیات نجات فردی رها شده در دریا، از دیگر برنامه های سفر سرتیپ اشتری به آلمان بود.

 

کلیدواژه