اسد 15, 1397 16:05 Asia/Kabul
  • سرتیپ حاتمی: اقدام‌های دفاعی ایران، سدی در برابر تهدیدهای دشمنان است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، اقدام های دفاعی ایران را سدی در برابر توطئه ها، تهدیدها و تحریم های دشمنان عنوان کرد و گفت: مردم ایران با ایستادگی توانسته اند تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز دوشنبه در مراسم افتتاح کارخانجات تولید و مونتاژ مهمات «کالیبر متوسط» در اصفهان (مرکز ایران)، با تاکید بر تقویت همه جانبه بنیه دفاعی ایران، اظهار کرد: ایران با توجه به جایگاه خاص و موقعیت ویژه ای که در منطقه و عرصه بین الملل دارد، همواره مورد تهدید دشمن قرار گرفته و دشمنان با توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

سرتیپ حاتمی، افزود: نیروهای مسلح ایران با اقتدار در برابر همه تهدیدها و دشمنی های نظام سلطه می ایستند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در10 سنبله 1395 در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران، افزایش توان دفاعی و تهاجمی را حق مسلم جمهوری اسلامی ایران دانستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کردند: درجهانی که قدرت‌های زورگو، سلطه‌گر از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار ایران را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.

 

کلیدواژه