سرطان 30, 1395 11:58 Asia/Kabul
  • \\\
    \\\"حسین امیرعبداللهیان\\\" دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل

"حسین امیرعبداللهیان"دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی ایران درامور بین الملل گفت، آمریکا در حال مدیریت کردن گروه تروریستی داعش در عراق است و در پی سرکوب آن نیست.

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی ایران درامور بین الملل گفت،آمریکا گروه تروریستی داعش را سرکوب نمی کند.

"حسین امیرعبداللهیان" دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با تبیین سیاست های جدید امریکا در عراق افزود، آمریکا در حال مدیریت کردن گروه تروریستی داعش در عراق است و در پی سرکوب آن نیست.

"امیر عبداللهیان" همچنین در خصوص موقعیت محور مقاومت در منطقه به ویژه در لبنان و فلسطین گفت: مقاومت اکنون در بهترین وضع خود قرار دارد .

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی ایران درامور بین الملل ،درباره بحران یمن و ادامه تجاوز نظامی عربستان گفت: یمن راهکار نظامی ندارد و حاکمان عربستان نتیجه ای از این تجاوز نمی برند جز آنکه سبب کشتار زنان، کودکان و مردم بی دفاع و نیز ویران کردن زیرساخت های یمن شدند .

امیر عبداللهیان همچنین با اشاره به رویدادهای بحرین به ویژه اقدام رژیم آل خلیفه در بازداشت و محاکمه شیخ علی سلمان سرمنشی جمعیت الوفاق و نقض تابعیت شیخ "عیسی قاسم" مرجع شیعیان بحرین گفت : متاسفانه حاکمان بحرین نشان دادند که روش ناکارآمد توسل به زور را بر گفتگو ،دموکراسی و احقاق حقوق ملت ترجیح داده اند .

 

 

 

 

 

کلیدواژه