شمخانی: ملت ایران هیچ‌گاه در برابر ظلم و بی‌عدالتی تسلیم نمی‌شود
(last modified 1397-06-19T10:20:00+00:00 )
سنبله 19, 1397 14:50 Asia/Kabul
  •  شمخانی: ملت ایران هیچ‌گاه در برابر ظلم و بی‌عدالتی تسلیم نمی‌شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: ملت ایران هیچ‌گاه در برابر ظلم، بی‌عدالتی و تحقیر تسلیم نخواهد شد و ذلت و خواری را به دشمنان و بدخواهانش تحمیل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ «علی شمخانی» روز دوشنبه، هدف آمریکا از اِعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران را محدود کردن ابزارها و ظرفیت‌های قدرت‌ساز و اقتدارآفرین ملت ایران توصیف کرد و افزود: ملت ایران قادر است همانند عرصه امنیت و دفاع، اقتصاد خود را نیز ارتقا دهد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران افزود: دوران «بزن در رو» در عرصه جهانی پایان یافته است و هر اقدام خصمانه علیه ایران با پاسخ قاطع روبه رو خواهد شد.

شمخانی برنامه موشکی را عامل اقتدار ایران دانست و تصریح کرد: علت حضور رئیسان جمهور روسیه و ترکیه در اجلاس سه جانبه درمورد موضوع سوریه در تهران، ناشی از اقتدار منطقه ای ایران است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: پاسخ موشکی اخیر به اقدامات ناامن‌ساز یک گروهک تروریستی در منطقه کردستان عراق رویکردی است که در پاسخ به هر گونه تهدید علیه ایران اِعمال خواهد شد. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در پی شرارت‌های ماه های اخیر گروهک‌های تروریستی از منطقه کردستان عراق علیه مناطق مرزی ایران، محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک‌های تروریستی و مرکز آموزش تروریست‌های وابسته را با 7 فروند موشک زمین به زمین کوتاه بُرد، هدف قرار داده است .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه به گروهک های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان هشدار داد، تکرار شرارت و شیطنت آنها را با پاسخ‌های سخت تر و کوبنده تر مواجه خواهد کرد.

 

کلیدواژه