میزان 30, 1397 15:38 Asia/Kabul
  • سفر فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران به پاکستان برای پیگیری وضعیت مرزبانان

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سفر فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران برای رایزنی و پیگیری موضوع آزادسازی مرزبانان ربوده شده ایرانی به پاکستان خبر داد.

شامگاه دوشنبه 23 میزان، تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی میرجاوه، جنوب شرق ایران استقرار داشتند، توسط گروهک های ضد انقلاب ربوده و به داخل خاک پاکستان منتقل شدند.

به گزارش روز دوشنبه سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش‌ها برای آزادسازی مرزبانان ایرانی ربوده شده توسط گروهک تروریستی وابسته به استکبار جهانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدای وقوع این حادثه، تلاش های ویژه و فوری برای آزاد سازی مرزبانان بومی ایرانی و برخورد با تروریست های تحت حمایت سازمان های جاسوسی بیگانه را در دستور کار قرار داده است.

سرتیپ "شریف" افزود: در ادامه این تلاش‌ها، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (دوشنبه) سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در صدر هیأتی برای پیگیری آزادسازی مرزبانان ایرانی ربوده شده به پاکستان اعزام کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این سفر، سرتیپ پاکپور موضوع اقدام گروهک های تروریستی در ربودن 12 نفر از مرزبانان بومی مستقر در پاسگاه مرزی منطقه میرجاوه از داخل خاک پاکستان و تلاش برای آزادی آنان و نیز رایزنی جهت دستیابی به اقدامات مشترک و قاطع ضد پدیده تروریسم و تضمین امنیت پایدار مرزی با مقامات نظامی و امنیتی پاکستان را پیگیری خواهد کرد.

 

کلیدواژه