عقرب 12, 1397 15:27 Asia/Kabul
  • سرلشکر صفوی: آمریکایی ها توان تسلط بر اقتصاد و سرنوشت ایرانی ها را ندارند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت : آمریکایی ها که کارنامه سیاهی در تاریخ ایران دارند و قدرت شان رو به افول است؛ نمی توانند بر اقتصاد و سرنوشت ایرانی ها تسلط پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا روز شنبه با اشاره به پشتیبانان گروهک های تروریستی در ابتدای انقلاب اسلامی گفت: در اسناد منتشر شده از لانه جاسوسی آمریکا مشخص شد که آمریکا از این گروه ها حمایت می کرد و آنها صدام را برای حمله به ایران تحریک کردند.

سرلشگر صفوی افزود، از کودتای سال1953 در ایران تا سرنگونی رژیم سابق در سال 1979 همه چیز ایران در اختیار آمریکا بود و همه جنایات با تایید آنها انجام می شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت ،کارنامه سیاه اقدامات آمریکایی ها در 40 سال گذشته نشان می دهد آنها طی این سال ها ایران را تحت فشار گذاشتند اما شکست خوردند و اکنون مجبور هستند از منطقه غرب آسیا عقب نشینی کنند.

وی تاکید کرد ،قدرت آمریکا رو به افول است و با شکل گیری محور مقاومت و الگو‌گیری از بیانات رهبر معظم انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) ملت ها سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

 

کلیدواژه