قوس 05, 1397 08:48 Asia/Kabul
  • ادای احترام میهمانان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به مقام شامخ امام خمینی (ره)

350 شخصیت برجسته خارجی شرکت کننده در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی یکشنبه شب با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) به مقام شامخ بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا،  میهمانان سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با نثار تاج گل به پیشگاه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کردند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه امسال 350 مهمان خارجی از 81 کشور جهان برای شرکت در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در ایران حضور یافته اند، خاطرنشان کرد نخبگان مسلمان با حضور در این کنفرانس به جهانیان ثابت کردند راه و آرمان امام خمینی (ره) در میان امت اسلامی همچون گذشته زنده است.

آیت‌الله «محسن اراکی» افزود امروز به لطف راهنمایی های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرمان های امام خمینی (ره) در جهان اسلام عملیاتی شده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران بیانگر اقتدار و امنیت ایران اسلامی است تصریح کرد حضور پرشور میهمانان خارجی در این کنفرانس به معنای بیعت دوباره مسلمانان با امام خمینی (ره) و اهداف بلند ایشان است.

 سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی روز شنبه با شعار «قدس، محور وحدت امت» با شرکت بیش از 350 مهمان از 81 کشور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران آغاز به کار کرد.

این کنفرانس بین المللی روز دوشنبه به کار خود پایان خواهد داد.

کلیدواژه