سرتیپ حاتمی: قدرت دفاعی ایران متعلق به برادران مسلمان و کشورهای دوست است
(last modified 1397-10-17T10:42:29+00:00 )
جدی 17, 1397 15:12 Asia/Kabul
  • سرتیپ حاتمی: قدرت دفاعی ایران متعلق به برادران مسلمان و کشورهای دوست است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران قدرت دفاعی خود را متعلق به همه برادران مسلمان و کشورهای دوست می داند.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ امیر سرتیپ «امیر حاتمی» امروز(دوشنبه) در همایش بین‌المللی دفاع و امنیت در غرب آسیا در تهران، با بیان اینکه ادامه سیاست های آمریکا در غرب آسیا، تنفر ملت های این منطقه را از آنها بیشتر می کند افزود: پیام روشن ایران به مردم منطقه صلح، ثبات و آرامش است که با همکاری بدست می آید.

سرتیپ حاتمی با تاکید بر اینکه مقاومت مردم منطقه که با افزایش آگاهی آنها توأم شده، در حال نتیجه دادن است تصریح کرد: این بار نظم منطقه غرب آسیا، نظمی مبتنی بر استکبار ستیزی و به شکل بومی خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با اشاره به خروج آمریکا از سوریه اظهار کرد: پیام راهبردی خروج آمریکا از سوریه این است که دوره هژمونی و سلطه غرب به پایان رسیده است.

سرتیپ حاتمی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مقاومت سوریه، عراق و یمن نشان دهنده این واقعیت است که غرب دیگر محور تحولات منطقه نیست و خروج به اجبار آمریکا از سوریه نشانگر شکست راهبردهای آنها در منطقه است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران خطاب به برخی رژیم های منطقه نیز گفت: خروج آمریکا از معاهدات بین‌المللی نشان می دهد که هیچ تضمینی به آمریکا نیست و در مواقع ضروری همپیمانان خود را تنها می گذارد.

 

کلیدواژه