روحانی خطاب به آمریکایی ها: ایران چهلمین سالروز انقلاب اسلامی را در خیابان ها جشن می گیرد
(last modified Tue, 15 Jan 2019 04:15:20 GMT )
جدی 25, 1397 08:45 Asia/Kabul
  •  روحانی خطاب به آمریکایی ها: ایران چهلمین سالروز انقلاب اسلامی را در خیابان ها جشن می گیرد

رئیس جمهور اسلامی ایران دوشنبه شب خطاب به مقامات آمریکایی که پیشتر اعلام کرده بودند مردم ایران چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهند دید گفت: ملت ایران امسال هم سالروز انقلاب خود را در خیابان ها جشن خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا،  "حسن روحانی" در جمع علما و روحانیون اهل تسنن و تشیع استان گلستان، شمال ایران، خاطرنشان کرد:از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان همواره با توطئه های مختلف در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم ایران بوده‌اند که با آگاهی و هوشیاری ملت ایران تمامی نقشه ها بی اثر شده است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه راه پیروزی، موفقیت و رستگاری در سایه تبعیت از راه پیامبر اکرم (ص) است، تصریح کرد ملت ایران همواره با ایستادگی و مقاومت دشمنان را شکست داده است.

"حسن روحانی" پیشتر نیز با تاکید بر اینکه ملت ایران در برابر متجاوز و زورگو، هرگز سر خم نکرده است و نمی‌کند، تاکید کرده بود، ایرانیان در مبارزه اراده‌ها، آمریکا را شکست خواهند داد.

آمریکا بعد از خروج از برجام کارزاری همه‌جانبه برای اعمال فشار علیه ایران به راه انداخته است.

"دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا، سه شنبه 18 ثور به طور یکجانبه با نقض تعهدات واشنگتن ذیل برجام کشورش را از این توافق بین المللی خارج و بازگشت تحریم‌های هسته‌ای را اعلام کرد.

این اقدام ترامپ با محکومیت گسترده داخلی و بین المللی مواجه شده است.

جمهوری اسلامی ایران نقشی اساسی در مقابله با توطئه ها و اقدامات محور آمریکایی - صهیونیستی در منطقه دارد.

 

کلیدواژه