لاریجانی: رفتار آمریکا نسبت به خبرنگار "پرس تی وی" نمونه سیاست ورزی دروغین آنهاست
(last modified 1397-10-30T05:58:15+00:00 )
جدی 30, 1397 10:28 Asia/Kabul
  •  لاریجانی: رفتار آمریکا نسبت به خبرنگار

 رئیس مجلس شورای اسلامی ایران رفتار رژیم آمریکا با خبرنگار بازداشت شده "پرس تی وی" را نمونه سیاست ورزی دروغین آنها در صحنه بین المللی دانست.

پلیس فدرال آمریکا،«مرضیه هاشمی» خبرنگار، مستندساز و گوینده‌ آمریکایی الاصل شبکه‌ی "پرس تی‌وی" را که برای دیدار با خانواده خود به آمریکا سفر کرده بود، بدون هیچ گونه اتهامی بازداشت کرد.
«علی لاریجانی»  رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، گفت: رفتار سبوعانه رژیم آمریکا نسبت به خبرنگار "پرس تی وی" و برخورد غیر قانونی با این خبرنگار نشانگر آن است که آنها فقط ادعای حقوق بشری دارند  در حالی خود به آن پایبند نیستند.

لاریجانی افزود: اگر حوادث مشابه و بسیار ضعیف‌تر نسبت به این حادثه که در آمریکا اتفاق افتاد یا حوادثی ضعیف‌تر نسبت به آنچه که در فرانسه نسبت به تظاهرکنندگان اتفاق افتاد، در ایران روی می‌داد صدای دفاع از حقوق بشر این کشورها، گوش عالمیان را کَر می‌کرد.
رئیس قوه مقننه ایران تصریح کرد:این نمونه دیگری از سیاست ورزی دروغین در صحنه بین المللی است که خشونت حکمرانی خود را در لفافه الفاظ فریب کارانه مخفی می کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران همچنین با تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: فاطمه زهرا(س) از زنان بلند مقداری است که در تاریخ بشریت نظیر نداشته است.
امروز یکشنبه،20 ژانویه 2019 سیزدهم جمادی الاولی 1440 هجری‌ قمری به روایتی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دختر گرامی حضرت محمد (ص) پیامبر گرامی اسلام و همسر امیر مومنان علی بن ابی طالب (ع) است.

کلیدواژه