دلو 10, 1397 12:26 Asia/Kabul
  • گشایش نمایشگاه دستاوردهای دفاعی نیروهای مسلح

نمایشگاه دستاوردهای دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مصلای امام خمینی (ره) با حضور سرلشکر «محمدباقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان لشکری و مقامات کشوری گشایش یافت.

به گزارش پارس تودی، در این نمایشگاه که با محوریت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و تحت نظارت ستادکل نیروهای مسلح برپا شده است، بیش از 560 محصول دفاعی تولید داخلی که زمینه اقتدار دفاعی کشور را فراهم کرده در معرض دید عموم گذاشته شده است.

انواع پهپادها، موشک های برد بلند، برد کوتاه و میان برد، تجهیزات زرهی، هوایی، انواع بمب ها، تسلیحات انفرادی، بالگردی، مقابله با جنگ شیمیایی، جنگ الکترونیک و تجهیزات دریایی ازجمله دستاوردهای دفاعی کشور است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

بر اساس اعلام سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، امسال چهار نمایشگاه اصلی در تهران و نمایشگاه های متعددی در دیگر استان ها به منظور نمایش دستاوردهای دفاعی برپا شده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح یادآور شد: در این نمایشگاه دستاوردهای مهمی در زمینه های رزمی، موشکی، پدافندی، پدافندهوایی، زمینی، هوایی، امنیتی، انتظامی، فضایی، الکترونیکی و مخابراتی به نمایش گذاشته شده است

کلیدواژه