حمل 28, 1398 14:31 Asia/Kabul
  • وزارت دفاع ایران: ارتش در کنار سپاه پاسداران، آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و آرمان‌خواهی ملت ایران، هیمنه پوشالی و کاذب نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا را به چالش کشید.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز چهارشنبه در بیانیه‌ای با گرامیداشت "روز ارتش جمهوری اسلامی ایران" تصریح کرد: ارتش ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آماده دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی در هر نقطه‌ای از جهان است.

وزارت دفاع ایران در این بیانیه با اشاره به نقش‌آفرینی‌های ارتش در طول چهار دهه عمر پربرکت نظام اسلامی تاکید کرد: پیشرفت‌ها و تحولات ارزنده و تحسین‌برانگیز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف، ارتش را به نیرویی انقلابی و مقتدر در تراز آرمان های والای انقلاب اسلامی قرار داده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: بی تردید ارتش و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه و هدایت‌های فرماندهی حکیمانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای و هوشمندی ملت ایران، با رصد اطلاعاتی آماده مقابله با تهدیدات احتمالی علیه نظام اسلامی است.

براساس این بیانیه، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی‌ها و همراهی همه جانبه صنعت دفاعی، امکان هرگونه اقدام نظامی و تجاوز سرزمینی را از دشمنان ایران سلب کرده و در عین حال ظرفیت‌های پاسخ سریع و قاطعانه به ماجراجویی‌های دشمن را نیز در دستور عملیاتی خود دارند.

29 حمل  با هدف تجلیل و تکریم دلاورمردی‌ها و رشادت‌های پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ارتش نامگذاری شده است.

 

کلیدواژه