رونمایی از ترجمه‌ بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به زبان عربی
(last modified 1398-02-14T02:33:04+00:00 )
ثور 14, 1398 07:03 Asia/Kabul
  • رونمایی از ترجمه‌ بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به زبان عربی

کتاب "العداله و المساوات" حاوی بیانات امام خمینی (ره) و "نظم امرکم" از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به زبان عربی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رونمایی شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، «سودابه ملایری» مدیرکل بخش آفریقا - عربی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران گفت:"العداله و المساوات" از سلسله‌ درس‌هایی با موضوعات تربیتی و کاربردی از بیانات امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که با همت رایزنی فرهنگی ایران در عراق و با مشارکت موسسات و ناشران ایرانی منتشر شد.
ملایری در توضیح کتاب "نظم امرکم" برگرفته از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تصریح کرد: در این کتاب، ضرورت کار تشکیلاتی و آثار و برکات آن، شاخص‌ها و بایدهای تشکیلات موفق انقلابی،آفت‌شناسی، وظایف مدیر و اعضای تشکیلاتی، بیان شده است.
مدیرکل بخش آفریقا - عربی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران همچنین با اشاره به رونمایی از کتاب "هذا قائدی" به زبان عربی، افزود: در این کتاب مطالبی با سبکی نوین و منحصر به فرد، به همراه تصاویر مرتبط از مقام معظم رهبری نگاشته شده است و شخصیت ایشان را به مخاطبان جهان عرب معرفی ‌می‌کند.
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار "خواندن توانستن است" تا چهارم مه در تهران برپا است.

کلیدواژه