اسد 07, 1398 16:46 Asia/Kabul
  •  رئیس قوه قضائیه ایران: منافقین، سربازان بدون یونیفورم آمریکا هستند

رئیس قوه قضائیه ایران، اعضای گروهک تروریستی منافقین را سربازان بدون یونیفورم آمریکا عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،«سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه ایران روز دوشنبه در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به عملیات غرورآفرین "مرصاد" گفت: استکبار جهانی، منافقین را در پوشش‌های مختلف ضد ایران مامور می‌کند اما همواره در برابر مردم ایران شکست می خورند.
رئیسی افزود: نفرت و کینه ملت ایران از حکام آمریکا به واسطه جنایت‌های این کشور در مناطق مختلف جهان، روز به روز در حال افزایش است.
عملیات "مرصاد" 5 اسد 1367 برای مقابله با حمله گروهک تروریستی منافقین در استان کرمانشاه،غرب ایران، آغاز شد و پس از دو روز محاصره تعداد زیادی از این عناصر تروریستی در تنگه پاتاق (مرصاد) و هلاکت بیش از دو هزار نفر از آنان پایان یافت.
رئیس قوه قضائیه ایران همچنین با اشاره به جنایات عربستان و رژیم صهیونیستی در غرب آسیا گفت: طبق آمار‌های سازمان ملل متحد، امروز بیشترین میزان کشتار کودکان در یمن توسط آل سعود و در فلسطین به دست رژیم صهیونیستی ثبت شده است.
رئیسی تصریح کرد: آمریکا مسئول مستقیم جنایات آل سعود در یمن و رژیم صهیونیستی در فلسطین است.
عربستان با حمایت امارات، آمریکا و چند کشور دیگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است.
وزارت بهداشت یمن جمعه شب در بیانیه ای با اعلام اینکه دستکم 2 میلیون و سیصد هزار کودک یمنی از سوء تغذیه شدید رنج می برند تصریح کرد، در هر 10 دقیقه یک کودک یمنی بر اثر سوء تغذیه می میرد.

 

کلیدواژه