سنبله 03, 1398 17:42 Asia/Kabul
  • موسوی: دولت ایران از منافع شهروندان ایرانی حفاظت می کند

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت از منافع  شهروندان ایرانی از هر ابزار مشروع و منطبق با حقوق بین الملل استفاده می‌کند.

به گزارش روز یکشنبه اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، «سیدعباس موسوی» سخنگوی وزارت امورخارجه ایران درباره واکنش دولت آمریکا در قبال تحریم بنیاد ضد ایرانی موسوم به "اف.دی.دی" Foundation for Defense of Democracies افزود: جوسازی‌های وزارت امورخارجه آمریکا چیز تازه‌ای نیست و دروغ پردازی و گمراه سازی تخصص آنها است.
موسوی با بیان اینکه از دولت آمریکا یا حقوق بگیران "تیم بی" مثل بنگاه "اف.دی.دی" انتظاری جز این نیست که روی به شانتاژ و مظلوم نمایی بیاورند، افزود: دولت ایران برای حفاظت از منافع اساسی شهروندان ایرانی از هر ابزاری استفاده خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران همچنین درباره آثار عملی تحریم های آمریکا ضد ایران تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران مصمم به حمایت از شهروندان خود در برابر ایران ستیزان است و این اشخاص و کسانی که با آنها همکاری می کنند باید بدانند که دشمنی آنها با ایرانیان، فراموش نشده و بدون هزینه نخواهد بود.
وزارت امورخارجه ایران بنیاد آمریکایی دفاع از دموکراسی‌ها و مدیرش را به دلیل مشارکت در ترورریسم اقتصادی دولت آمریکا ضد ملت ایران، تحریم کرد.

کلیدواژه