نعیم قاسم: حزب الله به دولت جدید لبنان رای اعتماد می دهد
(last modified 1398-11-19T05:32:53+00:00 )
دلو 19, 1398 10:02 Asia/Kabul
  • نعیم قاسم: حزب الله به دولت جدید لبنان رای اعتماد می دهد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت، حزب الله به دولت جدید این کشور رای اعتماد خواهد داد، چرا که افراد شایسته ای در آن حضور دارند.

به گزارش ایرنا، شیخ «نعیم  قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه تصریح کرد، انباشت بحران‌ها در طول ۳۰ سال گذشته در لبنان، امروز به حالت انفجار رسیده که نمی‌توان در چند روز و یا چند هفته آن را حل و فصل کرد و باید منتظر بمانیم و به دولت «حسن دیاب» فرصت بدهیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان از دولت جدید این کشور خواست برای تهیه و تصویب طرح‌ها و پروژه‌هایی گام بردارد که به بهبود وضعیت مالی، اقتصادی و اجتماعی می‌پردازد.

معاون سید حسن نصرالله افزود: مقاومت توانست بزرگترین دستاورد را طی یکصد سال اخیر با شکست دادن اسرائیل و بیرون راندن آن از خاک لبنان  محقق سازد و در جنگ‌های متعدد بر این رژیم پیروز شود.

وی همچنین با محکوم کردن طرح آمریکایی «معامله قرن» گفت، معامله قرن مرده به دنیا آمد و قابلیت حیات ندارد و برای مقابله با آن باید نتایج و تاثیرات منفی آن را در سطح فرهنگی و فکری کاهش دهیم و از نظر ما تنها راه حل، مقاومت است.

به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، واگذاری 30 درصد از کرانه باختری به اسرائیل، مخالفت با بازگشت آوارگان فلسطینی به کشورشان و خلع سلاح کامل فلسطین از مهمترین مفاد این طرح ننگین است.
 

کلیدواژه