سیدحسن نصرالله: اقدام آلمان علیه حزب‌الله تحت فشار آمریکا و اسرائیل انجام شد
(last modified 1399-02-15T17:43:34+00:00 )
ثور 15, 1399 22:13 Asia/Kabul
  • سیدحسن نصرالله: اقدام آلمان علیه حزب‌الله تحت فشار آمریکا و اسرائیل انجام شد
    سیدحسن نصرالله: اقدام آلمان علیه حزب‌الله تحت فشار آمریکا و اسرائیل انجام شد

دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به تصمیم آلمان در تروریستی خواندن این جنبش گفت، این اقدام با فشارهای آمریکا و برای راضی کردن رژیم صهیونیستی انجام شد.

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان امروز دوشنبه با بیان اینکه آمریکا درصدد اجرای پروژه هیمنه بر منطقه و اسرائیل به دنبال پروژه اشغالگری است افزود، جنبش های مقاومت به دلیل اینکه در مقابل این توطئه ها می‌ایستند، از نظر آنها باید محکوم و محاصره شوند.

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه تصمیم آلمان یک تصمیم سیاسی بود تصریح کرد، آلمان هیچ دلیلی مبنی بر تروریستی بودن فعالیت حزب‌الله ارائه نکرده است.

سید نصرالله با اشاره به اینکه جنبش حزب الله هیچ سازمانی وابسته به خود در آلمان و فرانسه ندارد تاکید کرد، جنبش حزب الله سالهاست که ایجاد سازمان های وابسته به خود در جهان به ویژه در کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین را متوقف کرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین با بیان اینکه آرمان فلسطین، اصلی ترین مسئله مقدس برای حزب الله  است اظهار کرد، تصمیم آلمان علیه حرب الله، سبب اصرار بیش از پیش این جنبش، برای ادامه راه مقاومت می شود.

سید نصرالله درباره تصویب طرح مالی در لبنان برای سروسامان دادن به وضعیت این کشور نیز گفت، این طرح نیازمند حمایت ملی است وباید درحال حاضر اختلافات سیاسی کنار گذاشته شود.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین با اشاره به درخواست کمک لبنان از صندوق بین‌المللی پول تاکید کرد، حزب‌الله با اصل درخواست کمک از هیچ طرفی در جهان مخالف نیست اما نمی‌پذیرد که لبنان تسلیم این صندوق باشد. 

 

کلیدواژه