اسد 11, 1399 09:24 Asia/Kabul
  • تهدید به قتل نتانیاهو توسط معترضان صهیونیست

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار یک ویدئو در صفحه شخصی خود در فیس بوک از نقشه معترضان اسرائیلی برای قتل او ابراز نگرانی کرد.

به گزارش شبکه خبری العالم، پایگاه صهیونیستی "دی تایمزآو" روز جمعه اعلام کرد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این ویدئو به اعتراضات گسترده ماه های گذشته در اراضی اشغالی اشاره می کند و با نمایش توئیت ها و تصاویری از زنان و مردان معترض که در برخی صحنه ها وعده قتل او را داده بودند، واکنش نشان داده است.
براساس این گزارش، تظاهرکنندگان خشمگین طی روزهای گذشته مقابل منزل نتانیاهو در قدس اشغالی گفته بودند، نتانیاهو، همسر و فرزندانش را دفن خواهند کرد.
درهمین حال، «ساره نتانیاهو» همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی توقف فراخوان‌های تحریک‌آمیز ضد خانواده‌اش را خواستار شد.
بیش از دو هفته است که ساکنان ارضی اشغالی در مخالف با سیاست‌های نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی در اطراف منزل او در قدس اشغالی تظاهرات می کنند.
معترضان با انتقاد از عملکرد ضعیف کابینه نتانیاهو در کنترل کرونا و پرونده‌های فساد مالی او و همسرش، استعفای هرچه سریعتر او را خواستار  شده‌اند.
نتانیاهو در طول ماه‌های اخیر درگیر 4 پرونده فساد مالی بوده‌است؛ پرونده‌هایی که در رسانه‌ها به "پرونده 1000"، "پرونده 2000"، "پرونده 3000" و "پرونده 4000" معروف شده است.

کلیدواژه