قوس 04, 1399 13:24 Asia/Kabul
  • موافقت «بن‌سلمان» با انتشار خبر سفر «نتانیاهو» به عربستان
    موافقت «بن‌سلمان» با انتشار خبر سفر «نتانیاهو» به عربستان

یک روزنامه صهیونیستی از موافقت ولی‌عهد سعودی با انتشار اخبار مربوط به سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان و دیدار با وی ، خبرداد.

به گزارش روز سه شنبه شبکه «المیادین»‌؛ روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» به نقل از یک منبع آگاه  گزارش کرد، «بن سلمان» ولی‌عهد سعودی  با انتشارخبر دیدارش با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی موافقت کرده است تا در جریان واکنش‌ها به این اقدام  قرار گیرد.

بنابر گزارش این روزنامه صهیونیستی ،  این اولین دیدار نتانیاهو و بن سلمان نبوده و مشارکت‌کنندگان در این دیدار با انتشار جزئیات آن  به‌منظور انتقال پیام خود  به دولت جدید آمریکا موافقت کرده‌اند.

موافقت ولیعهد سعودی با انتشار اخبار مربوط به سفر نتانیاهو به ریاض در حالیست  که برخی منابع اعلام کردند ، بن سلمان  نسبت به واکنش  مردم  این کشور درباره این سفر  و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده است.

منابع صهیونیستی روز گذشته دوشنبه، از سفر مخفیانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برخی مقامات موساد به عربستان همزمان با حضور «مایک پمپئو» وزیر امورخارجه آمریکا در ریاض خبر دادند.

افشای خبر سفر محرمانه «نتانیاهو» به عربستان و دیدار با «بن سلمان» ولیعهد این کشور موجی از واکنش‌های منفی را به دنبال داشته است.

 

کلیدواژه