وزارت امور خارجه ایران درگذشت «انیس نقاش» مبارز لبنانی را تسلیت گفت
(last modified 1399-12-05T04:41:33+00:00 )
حوت 05, 1399 09:11 Asia/Kabul
  • وزارت امور خارجه ایران درگذشت «انیس نقاش» مبارز لبنانی را تسلیت گفت
    وزارت امور خارجه ایران درگذشت «انیس نقاش» مبارز لبنانی را تسلیت گفت

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با انتشار اطلاعیه ای درگذشت مبارز لبنانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار رادیو دری،  وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه ای درگذشت  «انیس نقاش» مبارز و مجاهد خستگی ناپذیر و آزاده راه مقاومت و فلسطین و تحلیلگر سرشناس و برجسته لبنانی را تسلیت گفت.
در این اطلاعیه آمده است: ژرف اندیشی آن کهنه سرباز مجاهد عرصه دفاع از فلسطین عزیز موجب شیفتگی و علاقمندی اش به آرمان ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شد.

در اطلاعیه وزارت امور خارجه ایران آمده است، " انیس نقاش"  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حلقه وصلی بین انقلابیون ایران اسلامی با مبارزین جبهه مقاومت ضدصهیونیستی بود و همواره شجاعانه مدافع راستین حقانیت دولت و ملت ایران اسلامی در مقابل هجمه ناجوانمردانه و تروریسم دولتی و اقتصادی دشمنان و بدخواهان ایران عزیز بود.
وزارت امور خارجه ایران، ضایعه فقدان انیس نقاش را به خانواده  و اعضای جبهه مقاومت اسلامی به خصوص در لبنان، فلسطین و سوریه تسلیت گفت.

«انیس نقاش» مبارز لبنانی و عضو سابق جنبش فتح که بخش بزرگی از عمر خود را در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی صرف کرد، روز دوشنبه در ۷۰ سالگی در دمشق درگذشت.

پیکر انیس نقاش، قرار است امروز سه شنبه  از دمشق به بیروت منتقل شده و در این شهر به خاک سپرده شود.

کلیدواژه