حوت 27, 1399 17:20 Asia/Kabul
  • دفتر ریاست جمهوری سوریه : حال بشار اسد رو به بهبودی است
    دفتر ریاست جمهوری سوریه : حال بشار اسد رو به بهبودی است

دفتر ریاست جمهوری سوریه بیانیه ای را در خصوص آخرین وضعیت «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه و همسرش «أسماء اسد» که پیشتر به کرونا مبتلا شده بودند، منتشر کرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در بیانیه دفتر ریاست جمهوری سوریه آمده است، در حال حاضر نشانه‌های بهبودی در بشار اسد و همسرش اسماً اسد مشاهده شده است و می‌توان گفت که آنها در مسیر بهبودی قرار گرفته‌اند.

دفتر ریاست جمهوری سوریه تاکید کرد، اکنون رئیس جمهور بشار اسد و همسرش در قرنطینه خانگی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند و پس از رهایی کامل از ویروس کرونا، تمامی فعالیت‌هایشان را همچون گذشته به طور طبیعی از سَر می‌گیرند.

پیش از این، دفتر ریاست جمهوری سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرده بود، علیرغم اینکه «بشار اسد» و همسرش «أسماء اسد» به کرونا مبتلا شده‌اند، اما حال هر دو خوب بوده و اکنون به کارهای روزمره خود می‌پردازند.

به گفته دفتر ریاست‌جمهوری سوریه، بشار اسد و همسرش آرزوی سلامتی و مصونیت مردم سوریه و تمامی ملت‌ها از شر ویروس کرونا کرده و از تمامی مردم سوریه خواسته‌اند تا حد امکان اقدامات پیشگیرانه را رعایت کنند.

تاکنون شانزده هزار نفر در سوریه به کرونا مبتلا شده‌اند که از این میان ده هزار و380 نفر بهبود یافته و هزار و 100 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

کلیدواژه