ثور 21, 1400 15:37 Asia/Kabul
  • بزرگترین حمله راکتی گروه‌های مقاومت به شهرک های صهیونیستی «اشدود» و «عسقلان»

منابع فلسطینی از حمله گسترده راکتی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرهای صهیونیست نشین «اشدود» و «عسقلان» اشغالی در شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش رادیودری، شبکه رادیویی «گالاتز» موسوم به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه گزارش داد، تاکنون ۳۱ اسرائیلی در شهرک عسقلان مجروح شده و به مرکز درمانی «بَرزیلای» منتقل شدند.

«کتائب القسام»‌ شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد، در پاسخ به ادامه اقدام دشمن در هدف قرار دادن منازل و نیروهای مقاومت، بزرگترین حمله موشکی تا این لحظه را علیه شهرهای اشدود و عسقلان اشغالی انجام دادیم و به رژیم صهیونیستی هشدار می دهیم که حملات آتی بزرگتر خواهند بود.

تصاویری که در منابع صهیونیستی منتشر شده، حاکی از آن است که تعدادی از راکت‌‌های مقاومت به یک ساختمان اصابت کرده است.

از سوی دیگر، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم‌اکنون در حال برگزاری نشست اضطراری با مقام‌های امنیتی و نظامی است که در این نشست ، مقام‌های ارشد نظامی و امنیتی از جمله «بنی گانتز» وزیر جنگ، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش و «مئیر بن‌شبت» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی حضور دارند.

از سوی دیگر، جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطقی در شمال و جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند که به گفته وزارت بهداشت فلسطین، بر اثر این حملات 24 فلسطینی شهید و 103 نفر زخمی شدند.

کلیدواژه