ثور 21, 1400 22:31 Asia/Kabul
  • تاکید نتانیاهو بر افزایش حملات ضد فلسطینیان
    تاکید نتانیاهو بر افزایش حملات ضد فلسطینیان

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد، شدت و میزان حملات علیه غزه را افزایش خواهد داد.

به گزارش رادیودری، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر سه شنبه با حضور در مقر فرماندهی با مقامات بلند پایه نظامی در جنوب فلسطین اشغالی دیدار کرد و گفت: نتیجه این جلسه تصمیم در افزایش شدت و میزان حملات است و صهیونیست ها باید صبر و آرامش خود را حفظ کنند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از حمله گسترده راکتی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرهای «اشدود» و «عسقلان» اشغالی در شمال نوار غزه خبر داده و اعلام کردند، در این حملات دو صهیونیست کشته و 80 تن دیگر زخمی شدند. 

«کتائب القسام»‌ شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد، در پاسخ به ادامه اقدام دشمن در هدف قرار دادن منازل ونیروهای مقاومت، بزرگترین حمله موشکی تا این لحظه را علیه شهرهای اشدود و عسقلان اشغالی انجام دادیم و بیش از 200 موشک به شهرک های صهیونیستی شلیک کردیم .

کتائب القسام در این بیانیه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که حملات آتی بزرگتر خواهند بود.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، سامانه گنبد آهنین با مشکل فنی مواجه شد و به همین دلیل نتوانسته راکت‌های شلیک شده از غزه را بر فراز شهرک صهیونیستی عسقلان رهگیری کند.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر صحنه حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس بود که در نتیجه مقاومت ساکنان قدس، صدها فلسطینی زخمی شدند.

درحملات دیروزو امروز صهیونیست ها به نوار غزه، 28 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 100 تن دیگر زخمی شدند.

کلیدواژه