ثور 22, 1400 14:36 Asia/Kabul
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: حامی انتفاضه و ملت فلسطین خواهیم بود
    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: حامی انتفاضه و ملت فلسطین خواهیم بود

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ ای تاکید کرد، قدرتمندتر از گذشته حامی انتفاضه و ملت فلسطین خواهیم بود.

به گزارش رادیو دری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید جنایات رژیم صهیونیستی در یورش به مسجد الاقصی و شهادت دهها فلسطینی مظلوم در قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی، تاکید کرد:  انتفاضه رمضان و فراگیر شدن ابعاد جدید مقاومت  ماهیت پلید و شیطانی اسرائیل غاصب و حامیان خبیث آن را آشکارتر از گذشته ساخت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این بیانیه تاکید کرد  واکنش تحسین‌برانگیز مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، صهیونیست‌ها را با یکی از سخت ترین و دهشتناک ترین بحران‌ها و چالش‌های دوران اشغالگری روبرو و آنها را آماج موشک‌های انتقام انتقاضه و آتش خشم مقدس جوانان غیور و شجاع فلسطینی قرار داده است.

در ادامه این بیانیه آمده است،  مقابله با تبعات و پیامدهای خطرناک برنامه‌ها و اقدامات ضد انسانی رژیم کودک‌کش در تشدید عملیات یهودی سازی و پاکسازی فراگیر در سرزمین های اشغالی   نیازمند اتخاذ مواضع و اقدامات قاطع  از سوی جبهه متحد ضد صهیونیستی و مجامع بین المللی است. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بیانیه تصریح کرد، به رژیم تروریستی امریکا و حاکمان جنایتکار کاخ سفید به عنوان حامیان اصلی صهیونیست ها که عامل و ضامن این گستاخی ها و جنایت‌های رقت بار رژیم صهیونیستی شده‌اند، هشدار می‌دهیم.

کلیدواژه