رد پیشنهادهای آتش بس از سوی کابینه امنیتی اسرائیل
(last modified 1400-02-23T12:28:40+00:00 )
ثور 23, 1400 16:58 Asia/Kabul
  • رد پیشنهادهای آتش بس از سوی کابینه امنیتی اسرائیل
    رد پیشنهادهای آتش بس از سوی کابینه امنیتی اسرائیل

وزیر اطلاعات اسرائیل از رد تمامی پیشنهادهای آتش‌بس از سوی کابینه امنیتی این رژیم خبر داد.

به گزارش رادیو دری به نقل از شبکه الجزیره، «اِلی کوهن» وزیر اطلاعات اسرائیل روز پنجشنبه گفت کابینه امنیتی اسرائیل روز گذشته (چهارشنبه) تشکیل جلسه داده و تصمیم گرفته است که تمامی پیشنهادهای آتش‌بس از سوی بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی را رد کند.

شبکه العربیه نیز گزارش داد که امروز یک هیأت مصری وارد تل آویو شده و با مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص توقف درگیری‌ها گفت‌وگو کرده است.

این شبکه مدعی شد محافل داخلی رژیم اسرائیل پیش‌بینی می‌کنند که درگیری‌ها در روز دوشنبه پایان یابد، اما تا روز شنبه خبری از آتش‌بس نخواهد بود. 

جنگ میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. 

کابینه امنیتی صهیونیست‌ها نیز شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی را برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه تصویب کرد. 

وزارت بهداشت غزه امروز پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش شمار شهدای فلسطینی به 72 نفر خبر داد و افزود، ۱۷ نفر از شهدای غزه  کودک و 6 نفر نیز زن هستند. 

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت غزه، ۳۸۸ غیر نظامی نیز در پی  حملات رژیم صهیونیستی به  غزه  مجروح شده اند  که  ۱۱۵ نفر از آنها را کودکان و ۵۰ نفر را نیز زنان تشکیل می‌دهند.

کلیدواژه