حزب الله لبنان: نبرد «شمشیر قدس» نشان داد که اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است
(last modified 1400-02-31T08:01:23+00:00 )
ثور 31, 1400 12:31 Asia/Kabul
  • حزب الله لبنان: نبرد «شمشیر قدس» نشان داد که اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است
    حزب الله لبنان: نبرد «شمشیر قدس» نشان داد که اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است

«حزب الله» لبنان اعلام کرد، نبرد «شمشیر قدس»، بار دیگر نشان داد که اسرائیل سست تر از خانه عنکبوت است.

به گزارش رادیو دری، «حزب الله» لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای پیروزی گروه‌های مقاومت و مردم  فلسطین در نبرد شمشیر قدس را به فلسطینیان تبریک گفت.

حزب الله در بیانیه خود تاکید کرد، مقاومت در جریان نبرد شمشیر قدس، معادله جدیدی را به دشمن صهیونیستی تحمیل کرد و این پیروزی  تأثیر گسترده‌ای در آینده نبردهای منطقه خواهد داشت. 

در ادامه بیانیه حزب الله  آمده است: گروه‌های مقاومت فلسطین در جریان نبرد شمشیر قدس به همگان ثابت کردند که اسرائیل دارای شکاف‌ها و ضعف‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف نظامی و امنیتی است و ما معتقدیم که طرح آزادسازی کامل فلسطین از بحر تا نهر در آینده نزدیک محقق می‌شود. 

نظامیان اشغالگر صهیونیست از روز دوشنبه  (10 مه) حملات و تجاوزهای وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کردند و به‌طور مکرر نواحی مسکونی در غزه را هدف بمباران‌های کور قرار داده است.

گروه‌های مقاومت نیز در مقابل، مواضع رژیم صهیونیستی را هدف حملات راکتی قرار داده‌اند و سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در دفع شمار زیادی از این راکت‌ها همواره ناموفق عمل کرده است.

رژیم صهیونیستی که بر خلاف  پیش بینی های خود، طی این مدت بر اثر حملات گروههای مقاومت ، توان زیرساختی، صنعتی و اقتصادی خود را از دست داده و به شدت از لحاظ روانی آسیب دیده  و برای ادامه حملات جنایتکارانه خود علیه مردم فلسطین نیز دچارناتوانی شده است ، از یک هفته گذشته طرح آتش بس را به بهانه‌های مختلف مطرح کرده است .

در این شرایط  «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس شامگاه شب گذشته، پنجشنبه، اعلام کرد، کشورهای میانجی  مذاکرات مربوط به برقراری آتش‌بس را پیش برده‌اند،  ساعاتی بعد از اظهارات حمدان، منابع رسانه ای از اعلام آتش‌بس میان  نیروهای مقاومت و رژیم اشغالگر صهیونیستی از ساعت 2 بامداد امروز (جمعه)خبر دادند .

کلیدواژه