خالد مشعل: نبرد شمشیر قدس، ما را به شکست اسرائیل نزدیک کرد
(last modified 1400-03-05T07:01:43+00:00 )
جوزا 05, 1400 11:31 Asia/Kabul
  • خالد مشعل: نبرد شمشیر قدس، ما را به شکست اسرائیل نزدیک کرد
    خالد مشعل: نبرد شمشیر قدس، ما را به شکست اسرائیل نزدیک کرد

رئیس جنبش حماس در خارج گفت، نبرد شمشیر قدس، مردم فلسطین را به هدف آزادسازی این کشور و شکست رژیم صهیونیستی نزدیک کرد.

به گزارش رادیو دری، «خالد مشعل» رئیس جنبش حماس در خارج امروز چهارشنبه تأکید کرد، نبرد شمشیر قدس، سرنوشت‌ساز بود و این نبرد سرنوشت ساز جایگاه مسئله فلسطین را در میان امت اسلامی زنده کرد.

مشعل تاکید کرد، درجنگ شمشثیر قدس، همه فلسطینی ها حضور داشتند و تصویر رژیم صهیونیستی را در هم شکستند و مقاومت و نبرد شمشیر قدس، واقعیت رژیم صهیونیستی و جنایات آن را بر ملا کرد.

این مسئول حماس از ملت اسلامی خواست برای کمک به قدس و غزه، اقدامات فوری انجام دهند و تحرکات عربی و اسلامی را در سطح بین‌الملل گسترش دهند. 

مشعل با بیان اینکه هدف از این تحرکات، رسواسازی جنایات صهیونیستها و تثبیت پیروزی فلسطین است، تصریح کرد امت اسلام باید در جنگ آزادسازی فلسطین، مشارکت داشته باشد.

نبرد گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی که درپی تجاوز این رژیم به مسجدالاقصی و شهر قدس از روز 10 می آغاز شد، نبرد شمشیر قدس نام گرفت. در این جنگ 12 روزه، نیروهای مقاومت فلسطین غافلگیری‌های زیادی را در عرصه میدانی برای دشمن صهیونیستی داشتند و استفاده آنها از تسلیحات پیشرفته موجب غافلگیری فراوان صهیونیست‌ها شده است.

با گذشت پنج روز از جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، خسارات و پیامدهای این جنگ برای اشغالگران، روز به روز فاش می‌شود که یکی از آنها گسترش مشکلات روحی و روانی شهروندان و نظامیان صهیونیست می‌باشد.

کلیدواژه