حزب الله: آمریکا و مزدورانش نمی‌توانند مقاومت را از ملت لبنان بگیرند
(last modified 1400-05-18T03:20:58+00:00 )
اسد 18, 1400 07:50 Asia/Kabul
  • حزب الله: آمریکا و مزدورانش نمی‌توانند مقاومت را از ملت لبنان بگیرند
    حزب الله: آمریکا و مزدورانش نمی‌توانند مقاومت را از ملت لبنان بگیرند

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد، تحریم‌های آمریکا و فتنه‌انگیزی مزدوران آن نمی‌تواند مقاومت را از مردم لبنان بگیرند.

به گزارش رادیو دری، سید «هاشم صفی الدین»روز یکشنبه تصریح کرد، هدف از فشار معیشتی، مالی و اقتصادی که بر لبنان وارد می‌شود، این است که جامعه را به جایی برسانند که فریاد برآورد و بگوید از این به بعد هیچ مبارزه یا مقاومتی نمی‌خواهیم، چیزی که هرگز در جامعه مقاوم لبنان اتفاق نخواهد افتاد.

صفی الدین تاکید کرد، ما کاملا به مردم و جامعه خود اطمینان داریم و مطمئنیم کسانی که طی چند دهه گذشته صبر و تحمل کردند، نمی‌توانند در برابر این دشمنان که جامعه و مقاومت و کشور پیروز لبنان را هدف گرفته است تسلیم و ذلیل شوند.

این مقام حزب الله با اشاره به شکست آمریکا و عربستان سعودی در حمایت از برخی گروه‌ها در لبنان برای حمله به مقاومت و تضعیف آن گفت، عربستان ۲۰ میلیارد دلار طی سال های گذشته برای برخی لبنانی‌ها هزینه کرده و به نتیجه نرسیده است، زیرا این افرادی که در لبنان علیه مقاومت فعالیت می‌کنند،کسانی هستند که در راه باطل قدم گذاشته‌اند و باطل رسوا می‌شود.

رئیس شورای اجرایی حزب الله با تاکید بر اینکه امروز مقاومت در اوج قدرت خود قرار دارد، گفت پاسخ مقاومت به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی گواه آشکار این است که مقاومت هرگز متاثر از این فشارها نبوده و نخواهد بود.

این مقام حزب الله گفت، لبنانی‌ها باید بدانند که دشمن واقعی امروز آنها آمریکاست که در پس اسرائیل و محاصره لبنان و داعیان فتنه در لبنان است و ما در لبنان در برابر این دشمن آمریکایی خبیثی هستیم که می‌خواهد مقاومت و لبنان و قدرت و آزادی آن را نابود کند.

حزب الله: اسرائیل آشکارا به خاک سوریه و لبنان تجاوز میکند

کلیدواژه