اسد 29, 1400 12:46 Asia/Kabul
  • موج قدردانی لبنانی ها از ایران برای اعزام کشتی های سوخت
    موج قدردانی لبنانی ها از ایران برای اعزام کشتی های سوخت

پس از اعلام خبر حرکت کشتی های سوخت از ایران به لبنان موجی از قدردانی در فضای مجازی این کشور به راه افتاده و هشتگ "شکرا ایران" در فضای مجازی لبنان، ترند شده است.

 به گزارش رادیو دری؛ دبیرکل حزب‌الله لبنان روز گذشته از حرکت کشتی‌های حامل سوخت خریداری شده از ایران به سوی لبنان خبر داد و خطاب به آمریکا و صهیونیست‎ها گفت: از زمانی که این کشتی‌ها حرکت کنند، امنیت آنها، امنیت خاک لبنان قلمداد می‌شود.

سید حسن نصرالله درباره هر گونه تعرض به این کشتی ها هشدار داد: در این زمینه کسی وارد چالش با لبنان نشود چون این موضوع  با عزت ملت ما گره خورده است.

منابع رسانه ای اعلام کردند: همه محموله‌های سوخت ایران برای لبنان را که دبیرکل حزب‌الله از آن خبر داد،  گروهی از تجار شیعه لبنانی خریداری کرده اند.

دورتی شیا سفیر امریکا در لبنان هم بلافاصله بعد از اعلام این خبر با کاخ ریاست جمهوری لبنان تماس گرفته و وعده داده است  در زمینه تامین سوخت و برق به لبنان کمک کند.

خبرنگاران و رسانه‌های صهیونیستی هم در شبکه‌های اجتماعی، عصبانیت خود را نسبت  به این موضوع نشان داده و این اقدام حزب‌الله را شکستی دیگر برای اسرائیل و گسترش ابعاد معادله پاسخ‌گویی و بازدارندگی از سوی سیدحسن نصرالله عنوان کرده‌اند.

نفتکش ایرانی هورس توسط اندونزی رفع توقیف شد

سید حسن نصرالله: رژیم صهیونیستی موجودیت خود را مدیون حمایت‌های آمریکاست

کلیدواژه