جوزا 09, 1403 09:16 Asia/Kabul
  • واکنش دبیرکل حزب الله لبنان به حمله رژیم صهیونیستی به رفح
    واکنش دبیرکل حزب الله لبنان به حمله رژیم صهیونیستی به رفح

دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به حمله رژیم نسل کش اسرائیل به رفح گفت این جنایت هولناک باید افراد غافل و بدون موضع جهان را از خواب غفلت بیدار کند.

به گزارش رادیو دری، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز سه‌شنبه گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی، فاقد وجدان یا اصول اخلاقی و بدتر از نازی‌ها است.

نصرالله گفت: جنایت رژیم نسل‌کش صهیونیستی ضد آوارگان فلسطینی در باریکه غزه نشان دهنده وحشی گری، خیانت و ناجوانمردی رژیم اشغالگر صهیونیستی است و افراد غافل و بی‌موضع در جهان باید با دیدن جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در رفح، از خواب غفلت بیدار شوند.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در رفح باعث تسریع در سقوط رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد شد و این رژیم نازی در منطقه آینده ای نخواهد داشت.

وی افزود: جامعه جهانی در مقابل جنایات رژیم جعلی صهیونیستی ناتوان و ضعیف است و فقط به صدور بیانیه‌های محکومیت و ابراز نگرانی اکتفا می کند.

سیدحسن نصرالله گفت: باید جنایات هولناک رژیم نسل کش صهیونیستی ضد فلسطینیان به ویژه در باریکه غزه محکوم و این امر به عاملی قوی برای فشار جامعه جهانی به منظور توقف جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی تبدیل شود.

رژیم نسل کش اسرائیل نیمه شب یکشنبه گذشته با حمله به اردوگاه آوارگان در شهر رفح در جنوب باریکه غزه، دست کم 45 فلسطینی از جمله زنان و کودکان را شهید و 249 نفر را زخمی کرد.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، حدود نیمی از افرادی که به شهادت رسیده اند، زن، کودک و افراد مسن بودند.

همزمان با ادامه جستجو برای یافتن افراد قربانی و آمادگی خانواده‌های عزادار برای تدفین عزیزان خود، کودکان روز دوشنبه پابرهنه در اطراف خرابی هایی که هنوز دود از آنها بلند می شد، سرگردان بودند.

دیوان بین‌المللی دادگستری روز جمعه گذشته حکم توقف فوری عملیات نظامی رژیم جعلی صهیونیستی در رفح را صادر کرد و بازگشایی گذرگاه رفح را برای ورود کمک‌های بشردوستانه به باریکه غزه خواستار شد.

این حکم دیوان بین المللی دادگستری با استقبال گسترده‌ای در سطح بین‌المللی همراه شد.

ادامه واکنش ها به حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح

وحشی‌گری جدید صهیونیست‌ها در نوار غزه

کلیدواژه