حماس: نزاع ما با صهیونیست ها مستمر، دائمی و طولانی مدت است
(last modified 1400-05-31T12:48:41+00:00 )
اسد 31, 1400 17:18 Asia/Kabul
  • حماس: نزاع ما با صهیونیست ها مستمر، دائمی و طولانی مدت است
    حماس: نزاع ما با صهیونیست ها مستمر، دائمی و طولانی مدت است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، نزاع ما با صهیونیست ها نزاعی مستمر، دائمی و طولانی مدت است و پیروزی از آنِ ملت فلسطین است.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری یونیوز، «عبداللطیف القانوع» در مراسم پنجاه و دومین سالگرد آتش زدن مسجد الاقصی گفت، این جمعیت هزاران نفری به مناسبت سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی در شرق نوار غزه در مرزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی جمع شده اند تا تاکید کنند مسجدالاقصی خط قرمز است و امکان ندارد به رژیم اشغالگر صهیونیستی اجازه هتک حرمت یا تصاحب آن را بدهند.

القانوع تاکید کرد، تلاش ها برای آتش زدن و تخریب مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد و کسانی که به مسجدالاقصی تعرض کردند و آن را آتش زدند، همچنان با تلاش برای کوچاندن فلسطینیان، تقسیم زمانی و مکانی این مسجد و یورش های پی در پی حرمت آن را نقض می کنند.

سخنگوی حماس گفت، مردم فلسطین در این جشنواره بزرگ ملی-مردمی در نوار غزه گرد هم آمده اند تا با هموطنانمان در بیت، جبل صبیح، طولکرم‏، نابلس، جنین و میادین قدس دیدار و گفتگو کنند و همگی در حمایت از مقاومت متحد شوند و تاکید کنند مقاومت فلسطین از مسجدالاقصی حفاظت خواهد کرد.

القانوع در ادامه افزود، شمشیر قدس که به خاطر مسجدالاقصی از غلاف بیرون آمد، شکسته نخواهد شد و نزاع ما با اشغالگران صهیونیست نزاعی مستمر، دائمی و طولانی مدت است، ممکن است نبرد ما با اشغالگران به تعویق بیفتد اما هرگز شکست نخواهد خورد و پیروزی از آنِ ملت فلسطین است.

روز ۲۱ اوت ۱۹۶۹ "مسجد الاقصی"، اولین قبله مسلمانان جهان و یکی از مقدس‌ترین مکان‌های مورد احترام ادیان آسمانی، توسط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد و خسارات قابل توجهی به آن وارد آمد.

پیام حماس برای نوادگان اسحاق در سرزمین‌های اشغالی

کلیدواژه