جدی 14, 1400 09:28 Asia/Kabul
  • نصرالله: تبعات شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس ادامه دارد
    نصرالله: تبعات شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس ادامه دارد

دبیر کل حزب الله لبنان بابیان اینکه تبعات ترور شهیدان سلیمانی و المهندس ادامه دارد گفت: برگزاری مراسم شهادت فرماندهان مقاومت تاکیدی بر قدرشناسی از آنهاست.

به گزارش  رادیو دری؛ «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار«حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس» فرمانده حشدالشعبی اظهار کرد: برگزاری سالگرد شهادت سرداران مقاومت علاوه بر تجلیل از آنها  تاکیدی برادامه جهاد ، مقاومت و رویارویی با طرحهای استکبار آمریکایی و صهیونیستی است.

وی  گفت: آمریکا داعش را ایجاد کرد و مسوول همه جنایاتی است که در عراق رخ داده است و درمقابل ایران اولین کشوری بود که در کنار ملت عراق در مقابله با داعش  قرار گرفت و دراین میان شهید سلیمانی نیز در برابراشغالگران ایستاد و در تاسیس گروههای مقاومت عراق نقش آفرینی کرد.

سید حسن نصرالله بابیان اینکه  تفکر داعشی از عربستان می آید  و آمریکا مسوول همه جنایت اسرائیل در لبنان است  افزود: آمریکا مسوول کشتار سوری ها و ویرانی سوریه نیز هست وجنگ علیه یمن هم  جنگی آمریکایی است که به دست رژیم سعودی اجرا شد. 

 دبیر کل حزب الله لبنان همچنین تصریح کرد: خون شهیدان سلیمانی و المهندس وجدانهای جهان عرب و اسلام را صدا می زند و می گوید  راس ظلم و اشغالگری در منطقه  آمریکا است  و کسانی که این اقدام تروریستی را مرتکب شدند به سزای عمل خود در دنیا و قبل از آخرت خواهند رسید .

نصرالله درپایان با اشاره به اینکه  سرنوشت نیروهای آمریکایی خروج از منطقه است افزود: مقاومت مردمی در شرق فرات گزینه درستی است که به خروج ارتش آمریکا از سوریه منجر خواهد شد.

خروج نظامی آمریکا از عراق؛ مقدمه‌ای برای خروج از کل منطقه

سید حسن نصرالله: به دشمنی با آمریکا و اسرائیل افتخار می‌کنیم

 

کلیدواژه