تل آویو در وحشت / آماده‌باش امنیتی به بالاترین سطح رسید
(last modified 1401-01-10T05:51:20+00:00 )
حمل 10, 1401 10:21 Asia/Kabul
  • تل آویو در وحشت / آماده‌باش امنیتی به بالاترین سطح رسید
    تل آویو در وحشت / آماده‌باش امنیتی به بالاترین سطح رسید

در پی عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در شرق تل آویو، رسانه‌های صهیونیستی از نگرانی و ترس شدید میان مقام‌های این رژیم خبر دادند و اعلام کردند، ترس و ناامنی خیابان‌های تل آویو را فرا گرفته است.

منطقه "بنی براک" در شرق تل آویو، سه شنبه شب شاهد عملیات مقاومتی «ضیاء حمارشه» آزاده فلسطینی بود که در پی آن به شهادت رسید. در این عملیات مقاومتی دستکم 5 صهیونیست به هلاکت رسیدند و 6 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند ،احساس امنیت در اسرائیل به  کمترین حد خود از زمان عملیات «السور الواقی» (دیوار بازدارنده) در سال ۲۰۰۲ رسیده است.

این درحالیست که مقام های امنیتی رژیم صهیونیستی آماده باش امنیتی در فلسطین اشغالی و کرانه باختری را به بالاترین سطح افزایش دادند و همزمان «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دستور اعزام ۴ گردان دیگر از نیروهای ارتش به کرانه باختری را صادر کرده تا تعداد گردان‌های مستقر در این منطقه به ۸ گردان افزایش یابد.

شبکه المیادین نیز دراینباره گزارش داد، اسرائیل همچنان در شوک این عملیات ویژه به سر می‌برد و در صورت اجرای عملیات استشهادی دیگر در فلسطین اشغالی احتمال دارد کابینه «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی سقوط کند.

عملیات شهر بنی براک درحالی صورت گرفت که یکشنبه شب نیز در عملیات استشهادی در شهر الخضیره در جنوب حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی ۲ نظامی صهیونیست کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین با استقبال از این عملیاتها آن را پاسخی به جنایت صهیونیست‌ها اعلام و تاکید کرده اند ، تا زمانیکه جنایات صهیونیست ها در حق مردم فلسطین ادامه دارد، عملیات ضد صهیونیستی مردم فلسطین نیز ادامه خواهد داشت. 

تداوم موشک باران شهرک های صهیونیستی/ هشدار مقاومت به رژیم صهیونیستی

کلیدواژه