حمله پهپادی حزب الله به پایگاه نظامی حیفا ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت
(last modified 1403-07-23T04:43:39+00:00 )
میزان 23, 1403 09:13 Asia/Kabul
  • حمله پهپادی حزب الله به پایگاه نظامی حیفا ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت
    حمله پهپادی حزب الله به پایگاه نظامی حیفا ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت

در حمله پهپادی مقاومت لبنان به بندر حیفای رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی دهها نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری، نیروهای مقاومت حزب الله لبنان روز یکشنبه پادگان تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در بنیامینا واقع در جنوب حیفا را هدف حملات پهپادهای قرار دادند که براثر تاکنون ۴ نظامی کشته و ۱۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

مرکز اصلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در باریکه غزه و دفاع از لبنان و مردم آن و در چارچوب سلسله عملیات خیبر و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ویژه حملات به محله های النویری و البسطه در بیروت و سایر مناطق لبنان و همچنین پاسخ به جنایت های دشمن صهیونیستی، رزمندگان اسلامی لبنان  با رمز "لبیک یا نصرالله"، پایگاه تیپ گولانی در منطقه "بنیامینا" را در جنوب حیفا در شمال سرزمین های اشغالی هدف چندین پهپاد انفجاری قرار دادند.

 حزب الله در بیانیه خود تأکید کرد: مقاومت اسلامی برای دفاع از لبنان و مردم سرافراز و مظلوم آن، حاضر و آماده باقی خواهد ماند و در انجام وظیفه خود برای ایجاد بازدارندگی در مقابل دشمن سستی نخواهد کرد.

حزب الله لبنان همچنین برای نخستین بار تجمع نیروهای دشمن اسرائیلی در «خله ورده» در نزدیکی مرز لبنان و فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند، هدف حمله پهپادی مقاومت به یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه بنیامینا در حیفا، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش اشغالگر صهیونیستی بوده است.

منابع اسرائیلی اعلام کردند، حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به حیفا یکی از بدترین حوادثی است که از آغاز جنگ تاکنون برای اسرائیل رخ داده است.

حمله پهپادی حزب‌الله به مرکز فرماندهی پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در حیفا

کلیدواژه