موفقیت نیروهای مردمی عراق در غرب موصل
(last modified 1395-09-02T11:29:59+00:00 )
قوس 02, 1395 15:59 Asia/Kabul
  •  موفقیت نیروهای مردمی عراق در غرب موصل

سخنگوی نیروهای مردمی عراق گفت رشادت نیروهای بسیج مردمی در غرب موصل، معادلات تروریست‌های داعش را برهم زده است.

به گزارش ایرنا؛ "احمد الاسدی" سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراق روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی العراقیه تصریح کرد نیروهای مردمی با مشارکت نیروهای ارتش این کشور برای آزادی کامل مناطق تحت اشغال تروریست‌ها در ولایت نینوا، حرکت خود را آغاز کرده‌اند و به زودی شهر "تل‌عفر" در غرب موصل به طور کامل از اشغال داعش آزاد می‌شود. 

سخنگوی نیروهای مردمی عراق بر ادامه عملیات نظامی نیروهای بسیج مردمی تا آزادسازی همه مناطق تحت اشغال داعش در عراق تاکید کرد.

"ابومهدی المهندس" معاون فرمانده نیروهای مردمی عراق هم به اهالی شهر تل‌عفر اطمینان  داد نیروهای مردمی، آوارگان عراقی را در اسرع وقت به مناطق مسکونی خود باز می‌گردانند و تل‌عفر و سایر مناطق تحت اشغال داعش در موصل آزاد خواهند کرد. 

المهندس تاکید کرد همکاری بین نیروهای مردمی و سایر نیروهای عراق در عملیات آزادسازی موصل یک اقدام اساسی و مهم است و این همکاری تا پایان عملیات ادامه دارد.

درهمین حال، فرماندهی عملیات موصل از آزادسازی کامل روستای '"الحمیره" در شرق موصل خبر داد.

عملیات آزادسازی موصل از یک ماه پیش و از چند محور آغاز شد و نیروهای مردمی عراق با همکاری نیروهای مشترک عراقی ده‌ها روستا را از اشغال داعش آزاد کردند و در برخی محورها به مرکز شهر موصل نزدیک شدند.   

 

کلیدواژه