حمل 28, 1401 14:48 Asia/Kabul

جوانان فلسطینی پس از خروج نظامیان اشغالگر صهیونیست از صحن‌های مسجد الاقصی به شادی پرداختند. 

به گزارش رادیو دری، نظامیان صهیونیست به همراه شهرک‌نشینان صهیونیست روز یکشنبه وارد مسجد الاقصی شده و ساعت ها در این مکان حضور داشتند و در نهایت با مقاومت نمازگزاران فلسطینی از مسجد الاقصی خارج شدند. 

جوانان فلسطینی با به جا آوردن سجده شکر در محوطه مسجد الاقصی، پیروزی خود را در برابر اشغالگران صهیونیست و خروج آنان از مسجد الاقصی به نمایش گذاشتند. 

أبو محمد، یک شهروند فلسطینی  درباره وضعیت مسجد الاقصی پس از یورش نظامیان و شهرک‌نشینان صیهونیست گفت، نظامیان صهیونیست نمازگزاران فلسطینی را در مسجدالاقصی به عقب راندند تا شهرک‌نشینان وارد این مسجد شوند.   

این شهروند فلسطینی تاکید کرد، مسجد الاقصی متعلق به فلسطینیان است و صهیونیست‌ها حق ندارند وارد این مکان فلسطینی شوند و آیین‌های خود را اجرا کنند.

أبو محمد افزود، برخی نمازگزاران زن و مرد فلسطینی پس از حمله نظامیان صهیونیست به صحن‌های مسجد الاقصی بر  اثر  شلیک گلوله و گاز اشک‌آور زخمی شدند. 

در همین حال؛ حازم قاسم، سخنگوی جبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت، نبرد مردم و نمازگزاران فلسطینی با نظامیان صهیونیست در مسجد الاقصی تا بیرون راندن اشغالگران از همه سرزمین فلسطین ادامه خواهد داشت.

یورش صدها نظامی صهیونیست به مسجدالاقصی

کلیدواژه