رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌ باش کامل درآمد
(last modified 1401-03-08T10:36:09+00:00 )
جوزا 08, 1401 15:06 Asia/Kabul
  • رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمد
    رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمد

رژیم صهیونیستی همزمان با تعرض شهرک نشینان افراطی به مسجد مقدس الاقصی و درگیری نظامیان و شهرک نشینان با فلسطینیان به حال آماده باش کامل درآمد.

به گزارش رادیو دری،«امیر بوخبوط» خبرنگار پایگاه خبری عبری زبان «واللا» امروز (یکشنبه) اعلام کرد :« نهادهای امنیتی اسرائیلی همزمان با درگیری‌های شدید در مسجد الاقصی، تمامی نیروهای هوایی، زمینی و دریایی خود را به حالت آماده‌باش کامل درآورده است».

مرکز اطلاع رسانی فلسطین خبر داد که بوخبوط تاکید کرده که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای تظاهرات‌های گسترده فلسطینیان در کرانه باختری و دیگر مناطق آماده می‌کند و از نزدیک پیگیر اوضاع در غزه است.

رژیم صهیونیستی به شدت نگران تهدیدات مقاومت فلسطین و احتمال حمله راکتی به سرزمین های اشغالی در صورت عبور راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم از محله‌های اسلامی قدس است.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت احرونوت» نیز اعلام کرد :«همزمان با برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در قدس و حتی پس از آن نیز، جنگنده‌ - بمب افکن های اسرائیلی در آسمان مناطق مختلف نوار غزه به پرواز در خواهند آمد».

با وجود هشدارهای گروه‌های مقاومت فلسطین، هزاران شهرک‌نشین برای برپایی «راهپیمایی پرچم» از صبح امروز یکشنبه به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی مصلای مسجد قَبَلی در داخل مسجد الاقصی را هم بسته و اعتکاف کنندگان را محاصره کرده اند تا امنیت شهرک‌نشینان را فراهم کنند و مانع از درگیری فلسطینیان با آن‌ها شوند.

منابع خبری فلسطین می‌گویند که تا این لحظه - ظهر یکشنبه - نزدیک به ۲۵۰ شهرک‌نشین یهودی در ۸ گروه تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تعرض کردند.

در همین حال، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یکی از نظامیان این رژیم در درگیری‌ها با فلسطینیان در اردوگاه الدهیشه در بیت لحم خبر داد.

ادامه تجاوز صهیونیست ها به مسجد الاقصی

کلیدواژه