جوزا 14, 1401 13:18 Asia/Kabul
  • نفتالی بنت: اسرائیل به فروپاشی نزدیک می‌شود
    نفتالی بنت: اسرائیل به فروپاشی نزدیک می‌شود

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به هرج و مرج در فلسطین اشغالی اذعان کرد که اسرائیل در حال نزدیک شدن به فروپاشی است.

به گزارش رادیو دری،‌ «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی خطاب به شهرک‌نشینان صهیونیست گفت: «اسرائیل در برابر یک آزمون واقعی قرار گرفته و شاهد شرایطی بی‌سابقه است که به فروپاشی نزدیکی‌ می‌شود و با یک دوراهی تاریخی مواجه است.»

نفتالی بنت افزود:  ما اکنون در دوره سوم فروپاشی اسراییل به سر می‌بریم و به دهه هشتم نزدیک می‌شویم، همه ما در برابر یک آزمون واقعی قرار داریم. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با اشاره به هرج و مرج، انتخابات مکرر و  فلج شدن کابینه در اراضی اشغالی در سال‌های گذشته گفت: این رژیم به یکی از سخت‌ترین لحظه‌های انحطاط خود رسیده است.

تاکنون مقامات سیاسی، امنیتی، نظامی و شخصیت‌های علمی و رسانه‌ای صهیونیستی متعددی از احتمال «فروپاشی اسرائیل» سخن گفته‌اند.

 «آری شاویط» تحلیلگر یهودی روزنامه عبری «هاآرتص»در این تحلیلی با عنوان «اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد» پیشتر نوشته بود:  دیگر جای زندگی در اسراییل  نیست و باید از اینجا رفت .

«شائول آریل» ژنرال یگان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و کارشناس حوزه مناقشه اعراب-اسرائیل نیز در روزنامه هاآرتص نوشته بود که اسراییل راهبردهایی را مبنای خود قرار داده که تحقق «آرمان صهیونیسم» در خاک فلسطین اشغالی را به شکست منتهی کرده است و  در مسیر بر باد رفتن کامل این آرزو قدم بر می‌دارد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی هم از جمله افرادی است که در خصوص زوال این رژیم ابراز نگرانی کرده و گفته بود:  تمامی تلاش خود را برای اینکه اسرائیل صدمین سالروز تأسیسش را ببیند به کار خواهم گرفت، اما این یک امر حتمی نیست. 

صهیونیسم ، خانه عنکبوت((اذعان رسانه های صهیونیستی به فروپاشی ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی))

نفتالی بنت: آینده اسرائیل در خطر است

کلیدواژه