سرطان 10, 1401 14:39 Asia/Kabul
  • اذعان مقام صهیونیست به عمیق بودن بحران در این رژیم
    اذعان مقام صهیونیست به عمیق بودن بحران در این رژیم

رئیس فهرست مشترک عربی در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی گفت: بحران در اسرائیل یک روندی گذرا نیست، بلکه عمیق و ساختاری است.

به گزارش رادیو دری، "ایمن عوده" رئیس فهرست مشترک عربی در کنست رژیم صهیونیستی درباره تازه‌ترین تحولات سرزمین‌های اشغالی و خبر‌های مربوط به انحلال کنست گفت: صلح و امنیت تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، محقق نخواهد شد.

عوده تاکید کرد:  "نفتالی بنت" از حمایت بین المللی برخوردار بود، اما او نیز سیاست نتانیاهو را با خشونت و انعطاف ناپذیری بیشتر در پیش گرفت.

این عضو کنست رژیم صهیونیستی با بیان این که نقشه سیاسی در اسرائیل بر اساس اصول نژادپرستانه استوار است، افزود: نهاد حاکمیتی در اسرائیل بر اساس خودخواهی افراطی و منفعت طلبی عاری از هر گونه ارزشی شکل گرفته است.

عوده گفت: بایدن رئیس جمهوری آمریکا  تلاش می‌کند توافق بین اسرائیل و عربستان را علنی کند، این در حالی است که این توافق عملا وجود دارد و روابط بین عربستان و اسرائیل عمیق و مستمر است؛ ولی بایدن قصد دارد اعلام علنی این روابط را به عنوان دستاوردی برای خود ثبت کند به ویژه که ترامپ توانست عادی سازی روابط اسرائیل با کشور‌های حاشیه خلیج فارس را به نام خود ثبت کرد.

این عضو کنست تصریح کرد: سفر بایدن، دیپلماتیک و در راستای برقراری روابط عمومی نیست بلکه سفری سیاسی برای تقویت روابط اسرائیل و کشور‌های عربی و تقویت نقش آمریکا در منطقه است.

«جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا قرار است 23 ژوئن 2022 سفری 40 ساعته به فلسطین‌اشغالی انجام دهد. این سفر درحالی انجام می‌شود که از یک‌سو کابینه صهیونیستی با بحران سیاسی روبه‌رو است و از سوی دیگر، جنایت صهیونیست‌ها ضد ملت فلسطین تشدید شده است.

 فرمانده صهیونیست: اسرائیل در مسیر نابودی است

هکرها دست از سر شرکت‌های صهیونیستی بر نمی‌دارند

کلیدواژه