ثور 29, 1403 15:02 Asia/Kabul
  • اختلافات بی‌سابقه در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
    اختلافات بی‌سابقه در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اختلافات بی‌سابقه در کابینه جنگ این رژیم جعلی خبر دادند.

به گزارش رادیو دری، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از منابع آگاه نوشت که جناح بنی گانتس و گادی آیزنکوت اعضای کابینه جنگ، یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالِوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در کابینه جنگ در مقابل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم قدرت بیشتری پیدا کرده و نتانیاهو در اقلیت قرار گرفته است.

به نوشته معاریو، انتقاد گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نبود هیچ‌گونه طرح سیاسی در کنار جنگ، از حمایت بیشتر اعضای کابینه جنگ برخوردار است.

در همین رابطه، کانال 11 رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که روابط بین اعضای کابینه این رژِیم به علت ناتوانی در اتخاذ تصمیمات راهبردی، متشنج است و احتمال انحلال کابینه جنگ این رژِیم بسیار زیاد است.

همچنین شبکه عبری‌ زبان "کان" نیز در این باره گزارش داد که احتمال انحلال آنی کابینه جنگ اسرائیل بیش از هر زمان دیگری است.

از سوی دیگر ابوعبیده سخنگوی گردان‌های مقاومت عزالدین قسام روز جمعه در سخنانی با بیان اینکه رزمندگان فلسطینی آماده نبرد فرسایشی هستند، گفت: دشمن صهیونیستی در مرحله جدید حملات خود جهنم تازه‌ای را تجربه می‌کند.

ابوعبیده در یک فایل ویدئویی به بیان آخرین شرایط میدانی نبرد در باریکه غزه به خصوص در جبالیا و رفح پرداخت و گفت: «دشمن اشغالگر در یک سردرگمی دنباله دار تصمیم گرفت به تهاجم زمینی به رفح، محله الزیتون و جبالیا، دست بزند و فکر می‌کرد که این مناطق به اهداف آسانی تبدیل شده‌اند، اما صهیونیستها وارد جهنمی تازه شده اند و با مقاومت سرسختانه‌تری مواجه هستند.»

سخنگوی گردان‌های مقاومت عزالدین قسام گفت گذشت 224 روز از جنگ، مبارزه قهرمانانه و همه‌جانبه مقاومت و مردم غزه و توانایی‌های آنها را تأیید می‌کند.

درخواست فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی برای توافق همه جانبه با حماس

کلیدواژه