سرطان 08, 1401 13:44 Asia/Kabul
  • حمله هکرها به ۱۲۰ هزار فایل مرتبط با فعالیت‌های جاسوسی صهیونیستها
    حمله هکرها به ۱۲۰ هزار فایل مرتبط با فعالیت‌های جاسوسی صهیونیستها

منابع عبری زبان اذعان کردند که در یک حمله هکری با شعار «شما تحت سیطره ما هستید» اطلاعات ۱۲۰ هزار فایل مرتبط با فعالیت‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی هک شده است.

به گزارش رادیو دری، شبکه تلویزیونی N۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: یک گروه هکری به نام « Sharp Boys»  حملات هکری متعددی به سایت‌ها و مراکز صهیونیستی داشته است.

بنابراین گزارش، یکی از خطرناک‌ترین موارد افشا شده در این حمله هکری، افشای اطلاعات ۱۲۰ هزار فایل مرتبط با فعالیت جاسوسان رژیم صهیونیستی بوده که از وبگاه اصلی مرتبط با هتلینگ و گردشگری این رژیم (hotels.co.il) بدست آمده است.

در این فایل‌ها اطلاعاتی شامل نام جاسوس، بیوگرافی، زمان و هزینه سفر و اطلاعات کارت‌های اعتباری تحت اختیار این جاسوس وجود داشته  است.

هکرها همچنین توانسته اند در این تهاجم گسترده سایبری به اطلاعاتی نظیر هویت صاحب کارت اعتباری، شماره تلفن و آدرس منزل مسکونی وی دست یابند.

به اذعان منابع صهیونیستی افشای این اطلاعات در ارتباط با فعالیت جاسوسی رژیم صهیونیستی می‌تواند عوامل مرتبط با موساد را در معرض خطر جدی قرار دهد.

براین اساس، برخی از عوامل جاسوسی در پی این حمله سایبری و هک اطلاعات خود، پیامی با این مضمون در تلفن‌های همراه خود دریافت کرده اند که «به کجا سفر می‌کنید؟ حتی در سفر، شما تحت سیطره ما قرار دارید».

گفتنی است در ماه‌های اخیر، شدت جنگ سایبری علیه رژیم صهیونیستی به طور جدی افزایش یافته است تا جایی که می‌توان گفت حملات سایبری که در گذشته به صورت چراغ خاموش انجام می‌شد، در شرایط کنونی وارد مرحله علنی شده است.

حمله هکری اطلاعات ۷ میلیون شهرک‌نشین صهیونیست را فاش کرد

حمله هکر‌ها به شبکه‌های رادیویی رژیم صهیونیستی

کلیدواژه