حمل 26, 1403 10:40 Asia/Kabul
  • نفوذ هکرهای ایرانی به رادارهای اسرائیل
    نفوذ هکرهای ایرانی به رادارهای اسرائیل

رسانه های اسرائیلی از نفوذ هکرهای ایرانی به رادارهای رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش رادیو دری، روزنامه اسرائیلی "جروزالم پست" نوشت، یک گروه الکترونیکی که به گفته آنها ایرانی هستند به رادارهای رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و صدها هزار پیام برای شهروندان اسرائیلی‌ها ارسال کرده‌ است.

به نوشته روزنامه اسرائیلی "جروزالم پست"، این گروه الکترونیکی در بیش از ۵۰۰ هزار پیام به اسرائیلی‌ها اعلام کرد، تاوان جنایات سران خود را خواهند پرداخت و به آنها اطمینان داد که این سران از ماجراجویی‌های احمقانه خود پشیمان خواهند شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ( یکم آوریل 2024) بخش کنسولی سفارت ایران در خیابان المزه دمشق پایتخت سوریه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

پس از حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، به عنوان بخشی از خاک ایران و به شهادت رسیدن هفت نفر از مستشاران قانونی کشور و واکنش نشان ندادن صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد امروز یکشنبه (۱۴آوریل) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد، اقدام نظامی ایران براساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد درخصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ایران در دمشق بود.

اطلاعیه سپاه پاسداران درپی حملات تلافی جویانه ایران ضد اسرائیل

حمایت مردم سراسر ایران از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

رئیس جمهوری آمریکا: حمله هوایی ایران به اسرائیل بی‌سابقه بود

بیانیه وزارت خارجه ایران: حملات ایران ضد اسرائیل حق ذاتی دفاع مشروع طبق منشور ملل متحد است

واکنش رسانه‌های خارجی به حملات پهپادی و موشکی ایران ضد اسرائیل

کلیدواژه